Retur og reklamasjon
Vi ønsker å gjøre retur og reklamasjoner så enkelt som mulig for deg. Nå kan du selv melde inn retur eller reklamasjon via returskjema. Her finner du praktisk informasjon om hvordan du går frem.
Åpent kjøp og retur
- Du kan returnere varer dersom de er i uåpnet, original forpakning.
- Retur må skje innen 14 dager etter mottak.
- Du betaler selv for returporto, dersom ikke annet er avtalt.
- Datoprodukter som returneres må ha minst 6–7 måneders gjenværende holdbarhet (avhengig av type produkt).
Slik returnerer du:
- Ta kontakt med vår kundeservice for å få en pakkelapp, eller fyll ut returskjema.
- Send varen med Bring, eller avtal henting ved neste klinikkbesøk fra Jacobsen Dental.
- Større produkter kan hentes av vår lokale kontaktperson eller med transportør.
Varer i retur blir kreditert fortløpende mot fakturakopi.
Reklamasjon
- Dersom varen er feil eller skadet, tar vi oss av porto og rask behandling.
- Reklamasjoner blir behandlet så snart vi mottar din henvendelse.
Slik gjør du ved reklamasjon:
- Kontakt vår kundeservice og meld fra om feilen, eller fyll ut returskjema.
- Ved transportskader sender vi en ny vare umiddelbart.
- Ved defekte produkter hvor årsak ikke er klar, sender vi varen videre til produsent for vurdering. Produktet blir enten reparert eller erstattet.
Personlig oppfølging
Vi har stor tro på personlig service og å være en problemløser for deg! Derfor får du en direkte kontaktperson hos oss som følger opp saken din. Alle avvik loggføres for å finne gode løsninger og sikre at vi stadig blir bedre.
Kundeservice
Telefon: +47 22 79 20 20
E-post: post@jacobsen-dental.no
Vi ser frem til å hjelpe deg!